Dag 6, Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu Dag 6, Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu

Dag 6, Phan Thiet

Blijf op de hoogte en volg Dennis

03 November 2012 | Vietnam, Phan Thiết

Opgestaan in het prachtige resort, ontbijtzaal waar je van alles kon laten maken egt superlekker. Maar we waren hier met een reden, de Mechanic! Onder de douche gestapt en zijn met de motoren gaan lopen opzoek naar iemand die die dingen kon fixen, na hier en daar vragen en 1,5km te hebben gelopen dan eindelijk gevonden. We hebben de problemen opgenoemd en zijn teruggegaan naar het resort. Na de hele dag heerlijk te hebben gehangen op het resort werden we gebeld dat ze klaar waren...
Wij erheen en ja hoor..
Na 2 sets nieuwe tandwielen, 2 nieuwe kettingen, 1 nieuwe schakelkabel, een gemaakt elektrisch circuit, een nieuwe "kilometerkabel", nagekeken remmen, olie ververst en remlichtsensor verder, zijn we maarliefst 40€ kwijt. Niet duur zou ik zeggen, ze rijden dan nu ook weer als nieuw voelden we na het ritje terug.

Rond etenstijd kwam er een buffet te staan waar je U tegen kan zeggen,, uit ijs uitgehouden beelden van immens grote zeepaarden een keuze van verse krab, kreeft, tigerprawns, zalm, witvis, kingfish nou noem het maar op..! Hier hebben wij lekker van meegegeten, live bandje tijdens het eten waaraan wij gister vroegen om "bob marley met three little birds" te spelen. Die hadden ze speciaal ingestudeerd voor ons :).

Klaar met eten eff aan de bar, toen de werknemers klaar waren met werken vroegen ze ons mee om iets te gaan eten in de stad, wij komen daar aan bij een of ander aggenebbisch eetschuurtje met plastic stoeltjes en word er een kom met Noodles voor ons neergezet, ik heb het weer geprobeerd en het was best lekker eigenlijk ^^.
Naar huis, slapen, morgen weer lange dag!