Dag 8, Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu Dag 8, Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu

Dag 8, Nha Trang

Door: Dennis Kindermans

Blijf op de hoogte en volg Dennis

05 November 2012 | Vietnam, Nha Trang

Poeh poeh, moe moe, maarja we willen wel die boattrip maken.8:15 wekkertje om de trip hier in het hotel nog even te boeken. Wachten op de bus, mee met de boot. We kwamen eerst op een eiland met een aquarium, hiermet noodles ontbeten want ze hadden helemaal niks aanders. het aqaurium, nou vonden we allebei eigenlijk weinig aan, veel te veel vissen per bak enzo.
Erna gingen we snorkelen op ander eiland, opzich leuk maar had toch meer van ditsoort bekende duikplaatsen verwacht, wij zijn alleen wezen snorkelen, Achteraf beter want er was geen reet te zien, het enige dat ik wel leuk vond was een lionfish.
Uiteraard hadden we de hele dag prachtig uitzicht over de eilanden.. Nu gingen we vietnamees eten op de boot, was wel redelijk te eten :). Er kwamen instrumenten tevoorschijn en werden er liedjes uit de landen gezongen waar de mensen vandaan kwamen, nou werd gelijk aan Rob gevraagd of die mee kwam zingen en omdat ik de enige Nederlander was die er verder zat en de gezellige sfeer niet wilde verzieken toch maar gaan zingen haha begon die opeens een potje met vet te zingen...

Na het gezang werd er happy hour! omgeroepen en een "floating bar" in het water gegooid, gratis cocktails in het water, dus lekker genieten :)

Na de floating bar naar ander eiland, was naar ons weinig anders te doen als te gaan parasailen dus dat hebben we dan maar ook gedaan, egt te bizar zo tussen die eilanden!

Savonds nog lekker wezen stappen.. Maar niet tot heel laat, we moeten de volgende dsg nog heel vroeg op! 6 uur gaat de wekker...

• 05 November 2012 - 12:58

Marion Kindermans:

Wat een leuke verslagen weer Dennis nou is het wachten nog op de bijpassende foto,s. Ook die van onder water natuurlijk . Leuk dat jullie het nog steeds zo gaaf hebben, het is wel een superbelevenis. Tot horens maar weer en nog veel plezier xxxx ma

• 05 November 2012 - 13:52

Chris:

Blijven genieten Dennis,
    En er is toch niks mee met een potje met vet!

• 06 November 2012 - 08:13

Marion Kindermans:

Super wat een belevenissen zeg. We zijn blij dat de motoren het goed doen.
    Ik wou dat wij erbij konden zijn zeker dat parasailen klinkt gaaf, alhoewel ik niet denk dat ik meegegaan was.
    De foto,s zijn ook leuk. We wachten weer met spanning jullie volgende belevenis af.
    Liefs xxx doe voorzichtig Pa en Ma

• 08 November 2012 - 08:17

Marion Kindermans:

Hoi gasten, leuk hoor die verhalen maar we zijn al drie dagen verder en ik mis jullie verslag.
    Kom op maak er wat van, liefs Ma

• 08 November 2012 - 15:06

Monique:

He Neef,
    Zo te lezen is het volop genieten!! Dat doe je goed.
    We reizen met je mee.

Veel plezier.
    Dikke knuffel van je nichie