Dag 11, Hoi An - Da Nang (30 km) - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu Dag 11, Hoi An - Da Nang (30 km) - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu

Dag 11, Hoi An - Da Nang (30 km)

Door: Dennis Kindermans

Blijf op de hoogte en volg Dennis

08 November 2012 | Vietnam, Da Nang

Voor de wekker wakker'! Word al beter ist niet!?
Ontbijtje, was niet zo lekker in het resort, buffet..
Maargoed, thing to do! Iphone fixxen! Onderweg kwamen we een aardige vietnamese dude tegen, die heb ons een shoppie aangewezen, daar hebben we de telefoon gebracht met het idee het oplaadgedeelte in me telefoon te laten vervangen..
Erna gingen we mee met hem naar zijn "best in town" tailorshop, allebei maten opgenomen, allebei 2 blousies op maat besteld en zouden over 2 uur klaar zijn.. Met dat moesten we voor 12en uitchecken dus gauw terug naar de kamer om de tassen in te pakken. Toen dat gebeurd was terug naar de phoneshop om me telefoon op te halen.. We lopen richting de tailorshop en blijkt dat me touchscreen verrot is.. Gvd! Nou de blousies gepast, zaten egt prima! Egt een aanrader deze 1 van de 10,000 tailorshoppies hier.
Terug met de telefoon.. Thja nieuw scherm moest erin.. €€€.
We zijn nog over de lokale markt geweest, hebben daar iets lokaal gegeten, was egt heerlijk! Soort pannekoek met daarin een garnaal en een stukkie varkesvlees met erin taugé en bladeren met safraan, in een lekker sausie! Heerlijk!

Inmiddels was het 16:30 en wij terug en was de telefoon nog niet klaar. Uiteindelijk tog netjes gemaakt en om 18:00 de stad verlaten. Maar Hue stond op de planning! Gaan we niet halen en in het donker is het zeer gevaarlijk hier!
Da Nang dan maar..
En ja hoor, zoals een beetje verwacht had Rob ook nig eens een lekke band.. Gelukkig waren we al in Da Nang maar tog hebben we een kwartier met een lekke band gezeten.. Backpack bij mij achterop, Rob op de tank zitten rn opzoek naar een monteur.
Uiteindeijk midden op een rotonde stond een compressor uit 1949 met een vent ernaast, hij heeft de band gefixt voor 3,80€ en konden opzoek naar een hotel ^^.
We zitten in een prachtig mooi hotel voor niet duur.! We zijn wezen douchen en opzoek naar eten.. Moeilijk in Da Nang, Totaaaaal geen touristen we vroegen aan de taxi: breng ons naar een goed restaurant, toevallig reed hij langs een KFC en wij zaten al te watertanden bij het idee! Etennnn. Erna nog naar een supervette maar extreemdure club gegaan. Erna een barretje, zaten gezellige meiden, wat wezen eten en naar huis. (Zonder de meiden), nu lekker slapen, morgen Hue!