Dag 16, Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu Dag 16, Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dennis Kindermans - WaarBenJij.nu

Dag 16, Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Dennis

13 November 2012 | Vietnam, Hanoi

Heerlijke chilldag, alleen wel een hangover!
Lekker aan de ontbijttafel gezeten en terug naar me bed!
Na 2 uur nog slapen rustig opgestaan. Ibuprofennetje en de dag kan weer beginnen. We hebben eigenlijk de hele dag gelopen, alleen maar rondjes. Allemaal winkeltjes en marktkraampies en rotzooizaakies. Nog naar het Ho Chi Minh Mausuleum geweest, hier ligt Ho Chi Minh (vroegere zeergewaardeerde keizer van Vietnam) opgebaard. Je kunt er gewoon heen in de ochtend en kun je hem zien liggen. Maar voor de rest staan er 24 uur per dag gewapende bewakers het gebouw te bewaken. Je mag dan ook niet achter een lijn komen, we hebben gezien dat een paar toeristen dit wel deden en die werd wel duidelijk gemaakt achter de gele lijn te blijven. Wij weer terug naar het hotel eenmaal in de kamer stond er een lekker fruitschaaltje op ons te wachten :).

Vanavond volgt nog.

• 19 November 2012 - 15:20

Tijmen:

Je loopt achter kindermans,
    Je komt alweer bijna naar huis en je hangt nog bij dag 16.
    Wat moet ik nou, kom jij terug zit ik nog te wachten op je verhalen.
    of ben je later begonnen dat ik weer zit te slapen.

Zal zeker wel je eerste hangover zijn.
    Ik zie je snel baas.